Happy Horse – case study reklamy 360°

dnia

hh_skladak_3

 

O kliencie

Happy Horse to polska firma koncentrująca się na rynku chińskim.  Za jej obsługę marketingową odpowiada warszawska agencja Legend Group, z którą nawiązaliśmy współpracę w celu realizacji dwóch sferycznych filmów reklamowych, przeznaczonych na gogle VR. Tutaj analizujemy pierwszy z nich, promujący linię ekskluzywnych alkoholi Happy Horse.

Zlecenie

Koncepcja filmu opracowana przez Legend Group polegała na nagraniu „making of” sesji zdjęciowej na zamku Moszna oraz w pobliskiej stadninie. Celem było przeniesienie widza w świat luksusu, pięknych kobiet i rączych koni. Reklama miała w pełni wykorzystać potencjał technologii 360 stopni, tworząc silne skojarzenia między marką a ekskluzywnym klimatem klipu. Trójka modeli degustowała markowe trunki w kilku interesujących sceneriach – w gabinecie hrabiego, oranżerii, na zamkowej wieży i końskim wybiegu.

Realizacja

Wykorzystaliśmy kilka zestawów kamerowych 360°. Jeden z nich znajdował się na dronie, nagrywając bajkowy zamek z zewnątrz. Uchwycił też w obiektywach malownicze stado koni, pędzące z pastwiska do stajni. Drugi zestaw rejestrował ujęcia wewnątrz zamku z naszego łazika, by nadać scenom sesji zdjęciowej nieco dynamizmu. Trzeci zestaw kamer VR Premium przeznaczyliśmy do statycznego nagrywania. Użyliśmy go m.in. do nakręcenia sceny z perspektywy pierwszej osoby (modela degustującego whisky) oraz ciekawego ujęcia przy stole, w którym widz staje się na chwilę jednym z uczestników uroczystego toastu. Nasze kamery umieściliśmy również na końskim wybiegu, przymocowane do przeszkody. Dało to efekt w postaci wyjątkowej sceny, w której nad głową widza przeskakuje rozpędzony koń.

W postprodukcji wykorzystaliśmy dostarczone nam packshoty produktów oraz hasła promocyjne marki. Oprócz tego w przestrzeni 360° zawiesiliśmy zdjęcia wykonane w trakcie sfilmowanej sesji fotograficznej.

Podsumowanie

13227355_1120312514655746_4576004703280848281_o

Efektem naszych połączonych wysiłków jest atrakcyjnie wizualnie klip 360°, świetnie wyglądający zarówno na goglach VR, jak i na Facebooku czy YouTubie. Bardzo nas cieszy, że naszą technologią wsparliśmy polską markę, która ma szanse zawojować wielki chiński rynek. Film był wyświetlany m.in. na targach w Szanghaju. Miło było nam również przekonać do VR kolejnego naszego partnera reklamowego – agencję Legend Group.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s