NOMAX TRADING – case study filmu 360° z targów IFFA 2016 we Frankfurcie

dnia

NOMAX

 

O kliencie

Nomax Trading to polska firma o światowym zasięgu produkująca siatki wędliniarskie oraz osłonki tekstylne. Swoje produkty dystrybuuje na krajowym i europejskich rynkach spoźywczych.

Zlecenie

Wykonanie filmu sferycznego zleciła nam firma Lionbridge, odpowiedzialna za przygotowanie stoiska Nomaksu na IFFA 2016. To największe światowe targi branży spożywczej, odbywające się we Frankfurcie nad Menem. Celem klipu było pokazanie nowoczesnych hal produkcyjnych firmy wszystkim zainteresowanym współpracą. Technologia VR najlepiej nadawała się do tego zadania – film sferyczny na goglach potrafi przenieść widza wprost do dowolnego miejsca na świecie w ułamku sekundy. Drugi powód wykorzystania tego rodzaju prezentacji to jej atrakcyjność – dzięki niej nawet mało „sexy” tematy mogą świetnie wyglądać!

Realizacja

Zdjęcia do filmu miały miejsce w kompleksie produkcyjnym w Piekarach Śląskich. Aby ukazać codzienną pracę załogi, skorzystaliśmy z trzech rodzajów ujęć – statycznych oraz dynamicznych z łazika i drona. Zamiast narracji głosowej zastosowaliśmy tablice rozszerzonej rzeczywistości (AR), ukazujące najważniejsze dane na temat Nomaksu oraz informujące o tym, co w konkretnym momencie widać na ekranie.

Podsumowanie

Nasz film 360°  wzbudził ogromne zainteresowanie gości frankfurckich targów. Każdy chętny mógł zasiąść wygodnie z goglami Gear VR na głowie i przenieść się wprost do nowoczesnych wnętrz polskiej fabryki. Jak wiadomo, w biznesie ceni się budzącą zaufanie transparentność. Dzięki technologii VR Nomax pokazał potencjalnym klientom wszystko jak na dłoni. Dodatkowym zyskiem dla wystawcy był bonus wizerunkowy. Wykorzystanie VR spozycjonowało Nomax jako markę innowacyjną i przebojową. Stoisko z goglami wirtualnej rzeczywistości przyciągnęło także zainteresowanie mediów branżowych, co widać m.in po tym artykule.

Opinia od klienta

„”Premium” w nazwie oddaje precyzyjnie charakter współpracy z firmą. Jest dokładnie tak, jak obiecują.

Realizacja przebiegła sprawnie, planowo i w pierwotnie ustalonym budżecie. Zespół wykazał się ogromnym zaangażowaniem. W efekcie powstał produkt, który świetnie zaangażował uczestników największych na świecie targów z wydawałoby się prozaicznej branży wyrobów mięsnych (IFFA 2016, Frankfurt nad Menem). Film przyczynił się do zbudowania wizerunku innowacyjnej marki klienta – Nomax Trading – wśród gości targów pochodzących ze 143 krajów.

Gorąco polecam realizacje Virtual Reality z VR Premium!”

– Norbert Boroń, Marketing Technology Lead Engineer, Lionbridge Poland

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s