Nasz 2016. Podsumowanie!

W mijającym roku działo się tak wiele, że gdyby to wszystko opisać, za oknem zamiast choinek zobaczylibyśmy wielkanocne zajączki. Dlatego, po burzliwych naradach, wytypowaliśmy pięć najważniejszych wydarzeń w VR Premium!

5. Miliony wyświetleń na YouTubie

zrzut-ekranu-2016-12-22-11-04-17

W lutym nawiązaliśmy współpracę z młodzieżowym kanałem Ponki. Wsparliśmy ekipę naszą wyjątkową technologią – filmowaniem sferycznym POV, czyli z perspektywy pierwszej osoby. Filmik cieszy się niegasnącą popularnością, osiągając do dziś ponad 5,2 mln wyświetleń i wysuwając się na pozycję najczęściej oglądanego materiału na kanale. Wdarł się przebojem nawet na zestawienie klipów sferycznych za cały 2016 rok! Dodajmy jeszcze, że wszystko to przy 600 tysiącach (wówczas, dziś 800 tys.) subskrybentów Ponków. Cieszymy się, że mogliśmy mieć przy tym swój udział!

4. Nowe biuro

Latem (ktoś jeszcze pamięta te piękne, ciepłe dni…?) przenieśliśmy swoją siedzibę na piętro kamienicy przy ulicy Nauczycielskiej. Zyskaliśmy duuużo miejsca na ciągle przybywający sprzęt filmowy, a Szef wprowadził się do własnego, zacisznego gabinetu, bez dźwięków piekielnej muzyki ze Spotify reszty zespołu. A biuro jest strategicznie położone – w samym centrum Wrocławia, rzut kamieniem od źródła bagietek czosnkowych (główny pokarm grafików).

3. Nowa twarz

_dsc7121

Nasza ofensywa na rynku VR zyskała duże wzmocnienie w postaci Patryka, prawdziwego artysty, który niepokojąco przypomina z wyglądu młodego van Gogha*. Patryk doskonale uzupełnia nasz zespół stitcherów i montażystów filmów 360 stopni, a poza tym też lubi bagietki czosnkowe, dzięki czemu szybko znaleźliśmy wspólny język.

2. Projekt dla Nike i nowe partnerstwo

2016-11-16-56590a

Jeśli mamy wybrać jedno zlecenie, z którego jesteśmy najbardziej dumni w tym roku, bezapelacyjnie wygrywa doświadczenie VR ‚Nowa Perspektywa Miasta’, stworzone pod kierownictwem agencji 180heartbeats+Jung v. Matt i domu produkcyjnego F25. O projekcie więcej tutaj. Stworzona w rezultacie aplikacja VR udowodniła, jak dobrym podejściem jest wzbogacanie filmu 360 stopni interakcją – czyli połączenie fotorealizmu z prostym mechanizmem growym. Produktem ubocznym projektu okazała się mocna współpraca naszego studia z warszawskim F25.

1. Numer jeden

Cel, do którego dążyliśmy przez cały 2016 rok – w pączkującej polskiej branży filmów 360 wysforować się na zaszczytną jedynkę. Iiii…chyba się udało 😉

JEST RADOŚĆ.png

I to tyle. Bogaty rok, który przyniósł nam wiele radości tworzenia. I Wam, drodzy Czytelnicy, życzymy tego samego w 2017! 🙂


* Uszy ma (jeszcze) całe.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s