Case studies – jak wykorzystać VR w marketingu

Rok 2016 był przełomowy dla wirtualnej rzeczywistości. Pojawiły się HTC Vive i Playstation VR, a social media i platformy treści zostały wręcz zalane grami VR oraz filmami sferycznymi. Marki otwarte na innowacje podchwyciły ten trend, dostrzegając potencjał technologii VR w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Tak się stało również w Polsce – w ciągu minionych dwunastu miesięcy współpracowaliśmy z kilkunastoma firmami, wspierając ich w kreacji kampanii wideo 360 i VR.

Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób wykorzystać najgorętszy marketingowy trend 2017 roku, przygotowaliśmy dla Ciebie case studies naszych najciekawszych realizacji. Zainspiruj się VR-owo!

LINK: http://bit.ly/VRcasestudiesplfb 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s