Fakro z VR Premium na targach BUDMA 2017

Przez 3 dni (7-9.02) pokazywaliśmy gościom stoiska Fakro specjalne doświadczenie VR promujące premierę okien Innoview. Prawie 1000 osób wybrało się na relaksującą wycieczkę po Polsce wraz z nową maskotką firmy, sympatycznym potworem z Loch Ness. Było trochę lotu balonem, pływania kajakiem i podziwiania polskiej natury. Każdy z widzów zdejmował gogle VR z szerokim uśmiechem – tak powinno być w każdej reklamie! 🙂

Cieszymy się, że Fakro dołączyło do elitarnego grona firm, które postawiły na VR w swojej komunikacji marketingowej. Dzięki temu jej stoisko na targach BUDMA 2017 mocno się wyróżniało na tle innych wystawców.

img_20170207_085852

img_20170207_141635

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s